محل تبلیغات شما

به هر حال اگر شما به فکر حضور در فضای رقابت آنلاین هستید، باید به سئو اهمیت دهید و اگر به سئو اهمیت میدهید، پس اهمیت و ارزش لینک سازی نباید بر شما پوشیده باشد. 3. متن قابل رویت یک لینک یا انکر تکست (Visible/anchor text of link): متنی که کاربران در صفحه میبینند و اگر بخواهند لینکی را باز کنند، باید روی آن کلیک کنند. 1. شروع تگ لینک (Start of link tag): به این تگ در html، تگ انکر یا لنگر (anchor tag) یا تگ a گفته میشود و در واقع تگ لینک با این قسمت باز میشود و به موتورهای جستجو گفته میشود که این قسمت از html به قسمت دیگری لینک شده است. 2. موقعیت ارجاع لینک (Link referral location): «href» مخفف hyperlink reference است و متن داخل علامت دبل کوتیشن یا ” ” نشان دهنده آدرسی URLای است که لینک به آن ارجاع داده میشود. از قالب های پیچیده استفاده نکنید، رنگ های داخل وبسایت به اندازه و طبق هارمونی رنگ باشه که در مقاله بهترین ترکیب رنگ سایت در موردش صحبت کردم، در مورد فونت هم که توضیح دادم و میشه گفت فونت ایرانسنس یکی از بهترین فونت های زبان فارسی هست.برای استراحت چشم های کاربران در قسمتی از هر صفحه مقداری فضای خالی قرار دهید ( چه در برگه ها چه در نوشته ها).

اصول سئو و رتبهبندی سایت شامل فاکتورهای زیادی میشود و میتوان گفت نام دامنه در انتهای لیست این فاکتورها جای دارد. مثلاً در ابتدا استفاده از لینک سازی در دایرکتوریهای وب را گوگل پیشنهاد کرده بود ولی بعد از مدتی که سئوکاران در استفاده از آن زیادهروی کردند، گوگل نیز تاثیر این کار را کم و شاید بتوان گفت کاملاً بیاثر کرد. معمولاً ظاهر این کلمه با متنهای بدون لینک، متفاوت است، در گذشته، کلمات دارای لینک معمولاً به رنگ آبی و به صورت زیرخطدار بودند ولی امروزه در سایتهای مختلف، حالت نمایش لینکها را سفارشی میکنند. البته هیچ الگوریتم و متد کاملی وجود ندارد که به صورت کاملاً واضح مشخص کند گوگل برای تعیین نتایج جستجوی خود از آن استفاده میکند، ولی جامعه سئو بر اساس نظرسنجی سال 2015 کاربران سرویس Moz، معتقد است که لینک سازی همچنان نقش مهمی در الگوریتمهای گوگل ایفا میکند. الگوریتم های گوگل (Google Algorithm Update History) نسبت به گذشته که فقط بر روی پرکردن عنوان، توضیحات سئو و محتوا از عبارات کلیدی مختلف تمرکز داشته فاصله زیادی گرفته است و امروزه برای دستیابی به رتبه های اول در نتایج جستجو باید اقدامات پیچیده تری انجام دهیم. موتورهای جستجو با دو روش از لینک استفاده میکنند: برای پیدا کردن صفحات جدید و کمک به فهمیدن اینکه یک صفحه وب، در نتایج موتور جستجو چه رتبهای باید بگیرد.

این نکته همچنین درباره کاربران نیز صدق می کند.

اما چرا این روش کارآمد است؟ اما اگر اینکار به صورت اصولی انجام شود گوگل به سایت شما پاداش ماندگاری میدهد. اعتماد به یک عامل فزاینده و مهم در رتبه بندی گوگل سایت تبدیل می شود. دید سئو 24 طولانی مدت است و تلاش میکند رتبه سایت شما را با امنترین روشهای ممکن ارتقا دهد. عده ای فکر می کنند که سئو یک فرآیند یکباره بوده و در زمانی کوتاه میتوانند به نتیجه ای شگرف دست یابند و حتی برای این موضوع مثال هایی از دوستان یا رقیبان خود در ذهن دارند و عده ای دیگر سئو را فرآیندی زمانبر و نیازمند تلاش بسیار توصیف میکنند. درباره لینک بیلدینگ میتوان هزاران کلمه نوشت اما ما در این مقاله از آکادمی کاپریلا آن را در چند سرفصل کوتاه و در عین حال کاربردی بررسی خواهیم کرد. این نکته همچنین درباره کاربران نیز صدق می کند. در مقالات آینده درباره اینکه چه تکنیکهایی در لینک سازی از نظر گوگل خطا محسوب میشود، صحبت خواهیم کرد.

کلمه اینجا در واقع انکر تکست آن لینک بوده است. اگر در تعجب هستید که چرا رقیبتان در بالای این لیست قرار دارد دلیلش یک تکنیک بازاریابی به نام سئو است کلمهٔ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. اگر حروف اول کلمات Search Engine Optimization را کنار هم قرار دهیم SEO شکل میگیرد که به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. ساخت هر گونه لینک در دسته ی روش های سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه قرار میگیرد که از انواع سئو است این یعنی اگر شما لینکی را شخصا در وب برای بهبود رتبه سایت ایجاد کنید دیگر کلاه سفید کار نیستید! برای درک اهمیت لینک سازی، لازم است در ابتدا روش ساخت لینک، نحوه مشاهده لینک توسط موتورهای جستجو و آنچه از آن برداشت میشود را درک کنیم. شروع میشود که نشاندهنده این است که این لینک، مربوط به خود آن صفحه است و شما را به بخش دیگری از همان صفحه هدایت میکند.


طراحی سئو

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها